poniedziałek, 8 lutego 2016

00.






Odczuwał teraz wyraźną pustkę. Brakowało mu jej. Popełnił największy błąd życia. Pozwolił jej odejść.
Może jednak coś innego było błędem.
Może to jak pozwolił Radzie Jedi tak po prostu ją wydalić z Zakonu... Mógł wtedy rzucać czym popadnie lub zagrozić odejściem. Byle by zatrzymać jego małego Smarka.
Teraz już nic nie mógł zrobić. Mógł patrzeć jak codziennie po części obumiera.
Z jednej strony Padme cały czas starała się, żeby nawet nie próbował balansować na krawędzi... Z drugiej zaś, gdy tylko widział Radę Jedi miał ochotę wyciągnąć miecz świetny i powiedzieć im co o nich myśli.
Jednak coś go powstrzymywało. Wiedział, że już raz skusił się na romans z Ciemną Stroną Mocy. Nie mógł cofnąć czasu i zatrzymać wydarzeń na Tatooine.  Obiecał coś matce... Teraz tego żałuje. Ale obietnic się dotrzymuje.
Jednak teraz najważniejsza była obietnic, którą złożył przed samym sobą.  Odnajdzie jego Małego Smarka, nawet jeżeli znowu miał się pokusić o romans. Ona była tego warta.
Była warta nawet tego, że już nigdy nie zobaczy bliskich. Byle ona znowu mu zaufała.


~***~

Od autorki: Cześć wszystkim!
Może na początku powinnam się przedstawić. To jest dobry plan.
Mam na imię Paulina i jestem tutaj nowa. Wciągnęło mnie tutaj
stosunkowo nie dawno. Odkryłam w sobie pasje do pisania ostatnio,
jakość rok temu i nie mam zamiaru na razie jej zostawiać.
Ten blog jest stworzony po to, aby sprawdzić się w moich
umiejętnościach. Jestem totalnym umysłem ścisłym i perfekcjonistką,
więc prawie wszystko zostanie tutaj wyjaśnione naukowo. Chyba.
Nadal mam ten zaszczyt chodzenia do szkoły i nigdzie się jeszcze nie 
wybieram. Pierwsza klasa gimnazjum, dlatego rozdziały będą się pojawiały 
rzadko. Zanim wszyscy mnie zjadą w związku z kanonem to zapraszam tutaj *klik*.
Wszystko tam ładne wyjaśniłam. Jeżeli chodzi o blogi osób, które
tutaj zaprosiłam to nadal jestem w trakcie ich czytania, więc nie spodziewajcie się
komentarzy w ciągu najbliższych dni. W ciągu trzech - czterech tygodni 
postaram się je ogarnąć, jeżeli szkoła mi na to pozwoli.
Dobra to na tyle. Jestem chora, więc może w ciągu najbliższych
dni pojawi się rozdział pierwszy. 
Pozdrawiam :*
White Angel
P.S. Postawienie kropki w komentarzu nic nie kosztuje, a mnie uszczęśliwia.
NMBZW :*




11 komentarzy:

  1. No ciekawie. Wiem co czujesz też jestem w 2 gimnazjum. Będę czekać na kolejny rozdział na razie się zapowiada dobrze. Wpadaj czasem do mnie :D
    NMBZT

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada i czekam na rozdział.
    Wyjaśniaj naukowo, to może się czegoś nauczę. ;)
    I proszę, nie strasz mnie 2 gimnazjum i nawałem nauki.
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi się ciekawie... Anakin dobrze robi, chcąc odnaleść Sokę.
    Czekam na rozdział 1!
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam jak torpeda(bo taka jest Aashara) ciekawie się zapowiada. Też jestem w 2 gim. Miałaś już ferie, masz czy będziesz miała. Bo ja czekam :(. Czekam na rozdział i życzę ci powodzenia. Mam nadzieję że długo tu wytrwasz. Trzymam za ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero będę miała, ale ja już zaczęłam 2 lutego. *rozchorowałam się, a moja w mojej szkole od Środy Popielcowej 1 i 2 klasa gim mają rekolekcje*

      Usuń
  5. Te akapity... cóż... tak pod względem wyglądu niezbyt estetyczne :P
    Treść jak najbardziej spoko, interpunkcja ładnie się trzyma, powtórzeń brak, błędów też... jak na razie takie... 5+ :P
    Myślę, że będę tu wpadała częściej ^^
    Niechaj Moc i wena będą z Tobą ^^

    Padawan Kiwi (Ewok)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio myślisz, że druga klasa gimnazjum jest ciężka? Please...
    Prolog jak prolog, niewiele można po nim stwierdzić niż tyle, że Anakin będzie szukał swojej byłej uczennicy.
    Co do koleżanki wyżej (tak Kiwi, chodzi o Ciebie), to ja wyłapałam powtórzenie w dwóch pierwszych zdaniach. Cóż, ale czy jest na tym świecie ktoś idealny? Chciałabym go poznać.
    NMBZT, Pys.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ciupkę dziwnie z tymi akapitami. Gubisz też niekiedy litery. I wydaje mi się, że mieszasz czasy, ale mogę się mylić ^^
    OK, to teraz co do treści. Zgadzam się z Pysiowatą, że nie ma na razie czego oceniać, bo jest pp za krótko... ALE to nie zmienia faktu, że będę czekała na pierwszy rozdział.
    I jeszcze propo 2 klasy gim... Please... Zdaj do 3 i staraj się nie zwariować >.<
    Ja czekam i równocześnie zapraszam do siebie: http://wrjk.blogspot.com/
    NMBZT!
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się nieziemsko. Czekam na rozdział.
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie. Czekam na next
    Prolog meeeega ciekawy!
    NMBZT!
    Sweet.Angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj kciuki. Może uda mi się coś z telefonu napisać.

      Usuń

Zostawienie po sobie śladu w postaci kropeczki nic się nie kosztuję, a na mojej twarzy wywołuje uśmiech.

Template by Elmo